Pret: 9.90 RON
Cantitate

TWINLAB-PREZENTARE BRAND Cod produs: SKU-6974490598-4287

Stoc suficient
  • Brand: TWINLAB

POVESTEA TWINLAB

Compania de suplimente nutritive Twinlab a fost fondata in anul 1968 atunci cand David Blechman (1924-2000) folosindu-se de cei 20 pe care ii avea ca experienta din industria farmaceutica, si-a canalizat eforturile pentru a concepe o formula noua (un fel de supliment de proteina lichida). David Blechman si sotia sa si-au inceput afacerea – ca multe alte afaceri de succes din SUA- in garajul familiei. Denumirea de Twinlab a fost data dupa cele doua perechi de gemeni ai familiei (Neil & Brian ca si Ross & Steve, Dean fiind ultimul din copii cuplului Blechman – actuala gazda si in acelasi timp proprietar al ”The Dean Blechman Show”). Vanzarile singurului produs al marcii Twinlab au crescut imediat dupa 1970 explodand la jumatatea anilor ’70 in mod particular si datorita succesului unei carti aparuta in anul 1976 a doctorului Robert Linn - "Dieta ultimelei șanse - când totul a eșuat: Programul rapid al protecției proteinelor al Dr. Linn". Robert Linn a fost un doctor specializat in domeniul osteopatiei din Pensylvania , care a initiat un program de dieta si slabire revolutionar pentru acea perioada si in care recomanda aproximativ 4-6 doze de 25-30 ml de proteina lichida pe zi. Programul Dr. Robert Linn ca si vanzarile produsului Twenlab de proteina lichida au explodat pur si simplu. In anii 1976-1977 dieta doctorului Linn a devenit cea mai la moda si una din cele mai raspandite ale momentului in SUA. Nebunia nu a durat foarte mult si lucrurile s-au domolit foarte rapid  in mai putin de doi ani  pe masura ce au fost raportate din pacate si aproximativ 58 de decese , ca urmare a tinerii acestei diete. Cu toate acestea dupa aceasta perioada numele Twinlab a devenit tot mai raspandit si vanzarile au crescut foarte mult in anii ’80 cand Twinlab a inceput sa isi extinda si in acelasi timp sa isi varieze produsele. Pe langa suplimentele destinate sportivilor in general si practicantilor fitness-ului si culturismului in mod particular Twinlab si-a creat linii de produse ce includeau vitamine si minerale, suplimente ale caror ingrediente principale erau reprezentate de diversele extracte din ierburi si de asemenea o gama foarte variata de ceaiuri. Datorita extinderii capacitatii si volumului a fost posibila achizitionarea a altor companii: Alvita (un cunoscut producator de ceaiuri si un nume de incredere pe piata americana – companie ce fusese fondata in 1922) , Metabolife o firma californiana din San Diego din categoria multi-level marketing ce a reusit la un moment dat vanzari chiar de sute de milioane de euro din categoria produselor pe baza de ephedra , Nature’s Herb si chiar publicatia Rebus LLC. 

In anii ’80 Twinlab era deja unul din liderii pietei americane de suplimente nutritive si un gigant in domeniu. Firma Twinlab a inceput o colaborare foarte intensa si cu cunoscuta publicatie de fitness si culturism  Muscular Development care a aparut in limba romana si la noi in tara pentru mai multi ani. Ulterior Muscular Development a fost chiar achizitionata de firma Twinlab. De asemenea firma Twinlab a finantat pentru multi ani diverse studii /(cercetari universitare) , intr-un sistem foarte activ prin care incerca validarea prin studii stiintifice eforturile de de dezvoltare a produselor.
Persoanele din diferite domenii de viață au avut încredere în produsele companiei datorită dedicării membrilor acesteia si de asemenea consecventei calității, coerenței și excelenței de neegalat. Twinlab a urmarit sa combine tot timpul cele informatiile la zi cu ingrediente de calitate, pentru a completa stilul de viață și sănătatea fizică.
Din acest punct de vedere Twinlab a devenit un model pentru diferite alte companii de succes din domeniul sau.
Marca si reputatia firmei Twinlab continua sa fie foarte puternice si in prezent, mai ales pentru produsele pe baza de vitamine si/sau minerale si de asemenea pentru cele de mentinere a sanatatii.
Dupa a doua parte a anilor ’90 firmelor achizitionate de Twinlab li s-au adaugat compania de distributie Changes International si PR Nutrition Bar (axata evident pe batoanele nutritive).
Unul din principalele atribute ale firmei a fost excelentul control al calitatii.
De asemenea relatiile foarte puternice de distributie au facut ca marca Twinlab sa fie foarte extinsa, prezenta practic in majoritatea magazinelor de profil din America.
Era inevitabil ca din moment ce marca Twinlab sa fie atat de extinsa in SUA renumele ei sa nu ajunga si peste hotare, astfel ca in prima parte a anilor 2000 Twinlab era prezent prezenta in alte 55 de tari de pe tot globul (America de Nord,

 

 

Trebuie sa fiti autentificat pentru a putea adauga comentarii.

Produse asemanatoare